Opinie o Nas

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta kupujący(konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

2. W przypadku odstąpienia od umowy zwrot towaru następuje na koszt Konsumenta, na adres sklepu Gorzów Wielkopolski   ul.Górczyńska 23 (C.H Panorama). Towar powinien zostać zwrócony do sprzedawcy w ciągu 14 dni od odebrania towaru. Zwracany w tym trybie produkt zostanie przyjęty, a odstąpienie będzie skuteczne tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany wraz z fakturą VAT (paragonem), kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie będą uszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów użytkowania

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować Sklep Pade Meble o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia W formie pisemnej na adres Gorzów Wielkopolski 66-400 ul . Górczyńska 23 lub pocztą elektroniczną na adres : biuro@pademeble.pl

4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Wzór oświadczenia można pobrać tutaj

6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

7. W którym przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

8. W którym przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

9. w którym przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

10. W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer telefonu 511 193 213 lub kontakt mailowy na adres: biuro@pademeble.pl - w tym miejscu Kupujący otrzyma wyczerpujące informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.

REKLAMACJE

1. W celu ułatwienia procesu reklamacji prosimy podać następujące informacje:

numer zamówienia lub skan dowodu zakupu lub wykazać w inny sposób, że doszło do zakupu;

opis wady,zdjęcia wad towaru, całości przedmiotu, a także opakowania w którym zamówienie zostało dostarczone;w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki – skan protokołu szkody, który został spisany w obecności kuriera (powinna być w nim zaznaczona informacja o uszkodzonym opakowaniu).

Do zgłoszonej reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

Warto pamiętać, że ustosunkowanie się do reklamacji to potwierdzenie lub zaprzeczenie jej zasadności. Nie oznacza to jednak, że w tym terminie towar musi zostać przywrócony do stanu zgodności z umową.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe – zwrócimy pieniądze.

Przypominamy, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

2. Wypełnij formularz reklamacyjny

3. Formularz Prosimy odesłać na adres biuro@pademeble.pl